Mantar Post Apocalyptic Depression (LP) Gekleurde Vinyl
Uitgelicht
|
37,79
28,18 |
Naar shop
|
|
34,69 |
Naar shop
|
|
38,34 |
Naar shop
|
Beschrijving
Mantar draait met Post Apocalyptic Depression terug naar de ruige wortels van hun blackened death-punk en sludge metal. Deze plaat uit 2025 is verkrijgbaar op coloured vinyl en biedt zowel muzikaal als visueel een unieke ervaring. De Duits duo werkt traditioneel zonder bassist en maakt gebruik van gitaar en drums, wat resulteert in een zwaarder geluid dat minder gepolijst is dan gangbare metalproducties. Het opnameproces volgde het principe van “quick and dirty”: zonder eigen studioapparatuur en zonder uitgebreide voorbereiding is alles ter plekke vastgelegd met de aanwezige middelen. De plaat vertoont een openlijke breuk met eerdere, meer gepolijste lagen en focust op instinct, urgentie en punkattitude.
Het album keert terug naar de ruige kern van Mantar en vertoont een directer, primitiever geluid dan het vorige werk. Thematisch draait het om een post-apocalyptische depressie na collectieve hysterie en een gevoel van verlossing die uitblijft, met teksten die rebelleren tegen religieuze en maatschappelijke structuren. Het artwork van Aron Wiesenfeld geeft een extra duistere en melancholische uitstraling. Enkele tracks vangen duidelijk de kracht van de plaat: Rex Perverso, Church of Suck en Axe Death Scenario. Dit is een compromisloze, rauwe en zware LP die fans van donkere metalgenres aanspreekt die openstaan voor experiment en energie.
Kenmerken
- Rauwe, primitieve productie met directe muziek
- Duo Mantar zonder bas en met gitaar en drums
- Colour vinyl voor een visuele beleving
- Teksten over rebellie, nihilisme en uitputting
- Tracks: Rex Perverso, Church of Suck, Axe Death Scenario
- Artwork door Aron Wiesenfeld
Mantar draait met Post Apocalyptic Depression terug naar de ruige wortels van hun blackened death-punk en sludge metal. Deze plaat uit 2025 is verkrijgbaar op coloured vinyl en biedt zowel muzikaal als visueel een unieke ervaring. De Duits duo werkt traditioneel zonder bassist en maakt gebruik van gitaar en drums, wat resulteert in een zwaarder geluid dat minder gepolijst is dan gangbare metalproducties. Het opnameproces volgde het principe van “quick and dirty”: zonder eigen studioapparatuur en zonder uitgebreide voorbereiding is alles ter plekke vastgelegd met de aanwezige middelen. De plaat vertoont een openlijke breuk met eerdere, meer gepolijste lagen en focust op instinct, urgentie en punkattitude.
Het album keert terug naar de ruige kern van Mantar en vertoont een directer, primitiever geluid dan het vorige werk. Thematisch draait het om een post-apocalyptische depressie na collectieve hysterie en een gevoel van verlossing die uitblijft, met teksten die rebelleren tegen religieuze en maatschappelijke structuren. Het artwork van Aron Wiesenfeld geeft een extra duistere en melancholische uitstraling. Enkele tracks vangen duidelijk de kracht van de plaat: Rex Perverso, Church of Suck en Axe Death Scenario. Dit is een compromisloze, rauwe en zware LP die fans van donkere metalgenres aanspreekt die openstaan voor experiment en energie.
Kenmerken
- Rauwe, primitieve productie met directe muziek
- Duo Mantar zonder bas en met gitaar en drums
- Colour vinyl voor een visuele beleving
- Teksten over rebellie, nihilisme en uitputting
- Tracks: Rex Perverso, Church of Suck, Axe Death Scenario
- Artwork door Aron Wiesenfeld
Prijshistorie
* Prijshistorie bevat geen data van Amazon, Amazon Marketplace.
Prijzen voor het laatst bijgewerkt op: